Kulat Penyakit Rawatan - Cari Pemulihan Rumah untuk menghadapinya (Bahagian 1)

Kulat Penyakit Rawatan - Cari Pemulihan Rumah untuk menghadapinya (Bahagian 1)

Terdapat pelbagai jenis penyakit kulat. Penulis mendedahkan remedi rumah yang berkesan untuk menangani penyakit kulat.

Gosok bahagian kulit yang terjejas oleh penyakit kulat dengan ulas bawang putih. Selepas itu, campurkan kuantiti yang sama arang batu birch dan segar jus akar burdock. Prosedur menggosok keseluruhan perlu bertahan selama 20-30 minit. Kadang-kadang 2-3 kali sudah cukup untuk menghilangkan penyakit kulat.
Campurkan propolis dengan vodka untuk mendapatkan salap daripada konsistensi krim masam. Sapukan minyak ke kawasan kulit yang tidak baik dan meletakkan pada kertas lilin. Penyakit ini boleh memperhebatkan semasa 3-5 hari pertama diikuti dengan kehilangan beransur-ansur jangkitan dalam tempoh 15 hari akan datang. Di samping itu, salap melawan ekzema disebabkan oleh kuman, serta jangkitan kulit yang lain, tetapi ia masih gagal membantu dengan psoriasis.
Mencemarkan bahagian kulit yang terjejas oleh penyakit kulat dengan nikotin paip. Ia harus cukup bagi melaksanakan prosedur untuk 1-2 kali untuk menyembuhkan jangkitan.
Tanamkan 10 gram bunga ungu dengan 100 mililiter vodka. Biarkan selama 10-15 hari untuk minuman dan tuang berwarna. Menggunakan ekstrak untuk disapukan kawasan kulit buruk beberapa kali sehari.
Ambil sehelai kertas. Membuat corong itu dan memakai plat dengan pembukaan yang lebih luas ke bawah. Membakar kertas dan tunggu sehingga ia mengurangkan menjadi abu. Blow abu jauh dan mengikis kekuningan, calitan berminyak off plat dengan pisau sebelum ia menjadi sejuk. Memohon obat penawar untuk kawasan yang terjejas. Ulangi prosedur sehingga penyakit itu hilang.
Gosok kawasan kulit yang terkena dengan kismis dipotong dua.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar