Api luka Rawatan - Membongkar Kaedah Rakyat Berkesan untuk menghilangkan Ia (Part 1)

Api luka Rawatan - Membongkar Kaedah Rakyat Berkesan untuk menghilangkan Ia (Part 1)

Api luka adalah jangkitan akut disebabkan oleh bakteria streptococcus yang masuk ke dalam kulit melalui kecederaan yang lebih besar atau lebih kecil. Jangkitan bermula tiba-tiba dan gejala melibatkan shuddering, sakit kepala, muntah-muntah dan demam. Tempat yang mendalam-merah dan menyakitkan datang pada kulit. Tempat yang bengkak, berkilat dan kadang-kadang gatal. Kaedah kaum berikut akan membantu anda menghilangkan jangkitan.

Kisar atau alu daun tua dan campuran mereka dengan tepung rai dan madu. Memohon tampal pada kulit yang terjejas oleh penyakit.
Mencemarkan kawasan kulit yang buruk dengan propolis salve beberapa kali sehari. Penyakit ini akan hilang selepas 3-4 hari.
Gunakan kanji kentang sebagai kompres yang kering. Hanya menaburkan ia pada kulit dan menunggu keputusan.
Mengisar kacang untuk mendapatkan serbuk. Mengikat serbuk untuk kawasan kulit yang terjejas. Anda boleh menggunakan serbuk untuk merawat ekzema lembap dan terbakar.
Memohon lemak babi tanpa garam ke kawasan kulit buruk setiap 2 jam. Anda akan menghilangkan penyakit ini dalam masa sehari.
Menaburkan kapur serbuk pada kulit dan lampirkan daun pisang kepadanya.
Letakkan segar daun kaki kuda pada kulit yang tidak baik. Walau bagaimanapun, ubat yang lebih berkesan berkaitan dengan serbuk daun kaki kuda. Mengisar daun untuk mendapatkan serbuk dan menaburkan pada kawasan kulit yang terjejas. Pada masa yang sama, menyediakan merebus oleh penyebatian 10 gram herba kaki kuda dengan segelas air mendidih. Ambil 1-2 sudu besar berwarna 3 kali sehari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar