Aloe Gel

Aloe Gel

Apakah aloe gel? Saya merujuk di sini hanya untuk gel dalaman daripada daun Aloe Vera - khususnya Aloe Barbadensis Miller, lidah buaya yang paling kuat dan hanya satu yang berhak dipanggil buaya 'benar'.

Dikenali sejak permulaan sejarah direkodkan sebagai salah satu tumbuhan yang paling bermanfaat di bumi, ahli istimewa ini keluarga lily (berkaitan dengan bawang, bawang putih dan asparagus!) Telah meningkatkan kesihatan untuk generasi.

Gel yang mengandungi lebih daripada 75 bahan-bahan aktif dikenali (dan mungkin banyak lagi). Termasuk adalah 19 daripada 20 asid amino yang diperlukan oleh tubuh manusia dan 7 daripada 8 asid amino penting yang badan tidak dapat dilupakan.

Turut termasuk adalah vitamin dan mineral - seluruh kombinasi yang membuatnya mungkin minum sayur-sayuran yang paling sempurna Alam!

Kenapa saya dan lain-lain yang tidak terkira banyaknya minum? Saya mendapati bahawa ia membantu saya mengekalkan sistem penghadaman yang sihat, bersama-sama dengan tahap tenaga yang besar. Saya cadangkan sebagai minuman pemakanan setiap hari untuk kesihatan dan kesejahteraan - dan juga untuk hartanah semulajadi anti-radang dan sakit-membunuh.

Tetapi mari kita membuat keputusan yang perlu sekarang antara dalaman gel aloe daun dan seluruh daun jus aloe!
Banyak pengeluar menggunakan daun keseluruhan proses pembuatan, yang melibatkan menuai keseluruhan loji dan bukannya daun individu.

Ini pulped dan kemudian ditapis untuk membuang unsur-unsur yang tidak diingini seperti kulit tanaman dan sap - sering dipanggil gaharu pahit atau aloin. Penapisan akhir untuk mengeluarkan aloin ini adalah melalui penapis karbon amat berkesan yang boleh juga mengeluarkan bahan-bahan berfaedah.

Jika sistem daun keseluruhan digunakan untuk membuat tablet boleh ada gangguan masih lagi dengan bahan-bahan semula jadi pokok.

Ia adalah yang terbaik pada pendapat saya untuk meninggalkan keseimbangan semulajadi nutrien tidak terganggu. Oleh itu, ia adalah penting bahawa proses pembuatan seperti lembut yang mungkin dan ia tidak melibatkan penapisan yang berlebihan, kepekatan atau haba yang berlebihan, meninggalkan rantaian polisakarida yang panjang dalam keadaan yang sama seperti ketika di kilang.

Dalaman gel aloe daun yang saya minum setiap hari dengan perut kosong tidak akan didedahkan kepada kesan kerosakan jus perut kerana ia pas dengan cepat ke dalam usus kecil, di mana ia diserap tidak berubah - mengakibatkan kesan maksimum pada sistem imun.

Perlu saya katakan lebih?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar